Reklamáció
Figyelem!!!
A nálunk vásárolt árut 14 naptári napon belül,minden indoklás nélkül vissza adhatja!
Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy a csomag megérkezésekor alaposan ellenőrizzék a csomagolást. Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült (még ha kis méretű sérülésről van szó), kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen köteles kitölteni a kárjegyzőkönyvet.
A kárjegyzőkönyv nélkül a feladó nem köteles eljárást indítani kárigény, vagy reklamáció esetén !
Reklamációs feltételek
Az általános üzleti feltételek valamint a panaszok kezelése az erre vonatkozó EU-ban érvényes jogi normák szerint történik.
Az eladó az TAZAR GROUP s.r.o. nevü társaság , Stará Vjnorská 37, Bratislava . Közösségi adószám: SK2022130781
Fogyasztók azok a személyek, akik a szerződés megkötése és teljesítése után, nem a kereskedelmi és üzleti titkok keretén belül cselekednek.
Termékek azok az árucikkek, amelyek az TAZARGROUP.HU kínálatában állnak és az www.olcsocsomagtarto.hu honlapon találhatóak.
Szállítási reklamáció
A futár által kézbesített terméket ,kérjük alaposan ellenőrizze. Szállítás során az áru megsérülhet, és tartozékok is elveszhetnek. Ha terméken bármilyen kárt vagy egyéb sérülést talál,ezt azonnal jelentse a kézbesítőnek. Írja össze a jegyzőkönyvet.
- A szállítmányt ellenőrizze és a meglévő károkat jegyezze fel. Kérjük a talált hibákat a kézbesítőnek is mutassa meg. Ön nem köteles a sérült árut átvenni.
- Közvetlenül a károkról szóló reklamációs protokoll kidolgozása után,kérjük írásban értesítse az eladót. Levélben küldje el nekünk a termék nevét, mennyiségét, és írja le a kár mértékét. A panasz levelében, mellékelje a számla másolatát.
Okvetlen e-mailbe küldje el a sérült áru fényképét + a csomagolásról is, hogy el tudjuk kezdeni a reklamációs eljárást.
Szerződés felmondása indok megadása nélkül
Internetes vásárlás esetén a terméket fizikailag nem tudja megnézni se kipróbálni. Ezért, mint fogyasztónak joga van felmondani a szerződést az Online Shop-on keresztül. A fogyasztói védelmi törvény értelmében a kézbesítés idejétől számítva, 14 naptári nap áll a rendelkezésére, hogy a terméket visszaküldje.
- Az eladó kizárólag a nem használt, nem felszerelt álapotú vásárolt terméket vásárolja viszza! A felszerlet vonóhrog már tovább nem forgalmazható!!!
- Abban az esetben,ha a terméket vissza szeretné küldeni,kérjük e-mailben értesítsen minket.
- Töltse ki és a csomagba csatolja visszaküldésről ezt a nyomtatványt. Megjegyzés rovatba írja meg, hogy megszünteti a szerződést a jogszabályban meghatározott határidőn belül, írja be az áru nevét, mi volt az ára és adja meg számlaszámát, hogy az kifizetett összeget visszatudjuk téríteni. Ügyeljen arra,hogy nevét és teljes lakcímét helyesen adja meg. Javasoljuk ,a számla másolatát mellékelje.
Kérjük vásárlóinkat, hogy ügyeljenek oda, hogy a visszatérő csomagba benne legyen a nyomtatvány, vagy hasonló kísérő levél. Anélkül raktárunkban nem tudják beazonosítani a csomag származását.
- A terméket ajánlva (levéllel együtt) olyan állapotban amilyenben átvette – teljes és nem használt állapotban és sértetlen eredeti csomagolásban- küldje vissza. Ajánlott a küldeményt bebiztosítani. A vásárló a terméket utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Visszaküldés költségeit a vásárló köteles viselni.
- 14 naptári napon belül a pénzt visszautaljuk számlájára.
Jótállási idő
A jótállási időszak az értékesített kész-termékek esetében 24 hónap, kivéve, ha az eladó hosszabb időszakot határoz meg. Használt termékek értékesítése esetén a jótállási időszak 12 hónap.
Reklamáció 14 naptári nap eltelte után
Ha felfedeznek egy hibát a vásárolt áru jótállási időszaka alatt (nálunk 24 hónap), kérjük ez esetben lépjenek kapcsolatba az eladóval. Ha az eladó úgy határoz, hogy a hibát egy másik szolgáltató központ kezelje, akkor a reklamációs levelet e szolgáltatónak kézbesítse. A reklamációt a jogszabályban meghatározott 30 napos határidőn belül kezelni kell. Ezt az időszakot követően a fogyasztónak joga van az árut,mint “nem javíthatót” vissza küldeni.
A garancia nem vonatkozik mechanikai sérülés-,kopás-, anyag öregedés-, szakszerűtlen kezelés-, helytelen tárolás- és a telepítés- és jogosulatlan személy,– egyéb, nem szakmai beavatkozás által okozott hibákra. Ilyen és hasonló esetekben a garancia elveszíti az érvényességét. A jogellenes követelés során létrejött költségeket,a vevő köteles viselni..
- Ha a tőlünk vásárolt terméket reklamálni szeretné,kérjük erről email-ben értesítse eladónkat. Egy levélben írja le a a reklamáció okát és hogy milyen módon szeretné rendezni a reklamációt. A levélhez mellékelje a számla és a garancia bizonylat másolatát.
- A termék visszaküldése esetén,a rongálódás elkerülése érdekében a terméket csomagolja be alaposan.
Kérjük töltse le és töltse ki a “reklamációs nyomtatványt” itt!
Bármilyen reklamáció vagy panasz esetében,kérjük lépjen kapcsolatba velünk : 0670/ 349–5655
Áru visszaszállítása
Rossz rendelés, a hiba a vásárló oldalán Az áru használható,
|
A visszaszállítás költségei a vásárlót terhelik. A visszaszállításnak 2 (kettő) lehetősége van: 2. Írásbeli (emailes) egyeztetés után, írásban megerősített rendelést követően, társaságunk megrendelheti a DPD/GLS futárját.
|
Hiba az eladó oldalán |
A visszaszállítás költségei az eladót terhelik.
|
Figyelmeztetés !
A visszaküldendő terméket csomagolja fóliába. A gyári dobozra nem lehet semmit írni, ragasztani. A címkét a fóliára ragassza.
A jelen szöveget TILOS átmásolni, közzétenni vagy bármilyen formában feldolgozni,az TAZAR GROUP HUNGARY társaség írásos jóváhagyása nélkül.