Reklamáció

Figyelem!!!

A nálunk vásárolt árut 14 naptári napon belül,minden indoklás nélkül vissza adhatja!

Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy a csomag megérkezésekor alaposan ellenőrizzék a csomagolást.  Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült (még ha kis méretű sérülésről van szó), kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen köteles kitölteni a kárjegyzőkönyvet.
A kárjegyzőkönyv nélkül a feladó nem köteles eljárást indítani kárigény, vagy reklamáció esetén !

Reklamációs feltételek

Az általános üzleti feltételek valamint a panaszok kezelése az erre vonatkozó EU-ban érvényes jogi normák szerint történik.

Az eladó az TAZAR GROUP  s.r.o. nevü társaság , Stará Vjnorská 37, Bratislava . Közösségi adószám: SK2022130781

Fogyasztók azok a személyek, akik a szerződés megkötése és teljesítése után, nem a kereskedelmi és üzleti titkok keretén belül cselekednek.

Termékek azok az árucikkek, amelyek az TAZARGROUP.HU kínálatában állnak  és az  www.olcsocsomagtarto.hu honlapon találhatóak.

Szállítási reklamáció

A futár által kézbesített terméket ,kérjük alaposan ellenőrizze. Szállítás során az áru megsérülhet, és tartozékok is elveszhetnek. Ha terméken bármilyen kárt vagy egyéb sérülést talál,ezt azonnal jelentse a kézbesítőnek. Írja össze a jegyzőkönyvet.

  • A szállítmányt ellenőrizze és a meglévő károkat jegyezze fel. Kérjük a talált hibákat a kézbesítőnek is mutassa meg. Ön nem köteles a sérült árut átvenni.
  • Közvetlenül a károkról szóló reklamációs protokoll kidolgozása után,kérjük írásban értesítse az eladót. Levélben küldje el nekünk a termék nevét, mennyiségét, és írja le a kár mértékét. A panasz levelében, mellékelje a számla másolatát.
    Okvetlen e-mailbe küldje el a sérült áru fényképét + a csomagolásról is, hogy el tudjuk kezdeni a reklamációs eljárást.

Szerződés felmondása indok megadása nélkül

Internetes vásárlás esetén a terméket fizikailag nem tudja megnézni se kipróbálni. Ezért, mint fogyasztónak joga van felmondani a szerződést az Online Shop-on keresztül. A fogyasztói védelmi törvény értelmében a kézbesítés idejétől számítva, 14 naptári nap áll a rendelkezésére, hogy a terméket visszaküldje.

  • Az eladó kizárólag a nem használt, nem felszerelt álapotú vásárolt terméket vásárolja viszza! A felszerlet vonóhrog már tovább nem forgalmazható!!!
  • Abban az esetben,ha a terméket vissza szeretné küldeni,kérjük e-mailben értesítsen minket.
  • Töltse ki és a csomagba csatolja visszaküldésről ezt a nyomtatványt. Megjegyzés rovatba írja meg, hogy megszünteti a szerződést a jogszabályban meghatározott határidőn belül, írja be az áru nevét, mi volt az ára és adja meg számlaszámát, hogy az kifizetett összeget visszatudjuk téríteni. Ügyeljen arra,hogy nevét és teljes lakcímét helyesen adja meg. Javasoljuk ,a számla másolatát mellékelje.
    Kérjük vásárlóinkat, hogy ügyeljenek oda, hogy a visszatérő csomagba benne legyen a nyomtatvány, vagy hasonló kísérő levél. Anélkül raktárunkban nem tudják beazonosítani a csomag származását.
     
  • A terméket ajánlva (levéllel együtt) olyan állapotban amilyenben átvette – teljes és nem használt állapotban és sértetlen eredeti csomagolásban- küldje vissza. Ajánlott a küldeményt bebiztosítani. A vásárló a terméket utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Visszaküldés költségeit a vásárló köteles viselni.
  • 14 naptári napon belül a pénzt visszautaljuk számlájára.

Jótállási idő

A jótállási időszak az értékesített kész-termékek esetében 24 hónap, kivéve, ha az eladó hosszabb időszakot határoz meg. Használt termékek értékesítése esetén a jótállási időszak 12 hónap.

Reklamáció 14 naptári nap eltelte után

Ha felfedeznek egy hibát a vásárolt áru jótállási időszaka alatt (nálunk 24 hónap), kérjük ez esetben lépjenek kapcsolatba az eladóval. Ha az eladó úgy határoz, hogy a hibát egy másik szolgáltató központ kezelje, akkor a reklamációs levelet e szolgáltatónak kézbesítse. A reklamációt a jogszabályban meghatározott 30 napos határidőn belül kezelni kell. Ezt az időszakot követően a fogyasztónak joga van az árut,mint “nem javíthatót” vissza küldeni.

A garancia nem vonatkozik mechanikai sérülés-,kopás-, anyag öregedés-, szakszerűtlen kezelés-, helytelen tárolás- és a telepítés- és jogosulatlan személy,– egyéb, nem szakmai beavatkozás által okozott hibákra. Ilyen és hasonló esetekben a garancia elveszíti az érvényességét. A jogellenes követelés során létrejött költségeket,a vevő köteles viselni..

  • Ha a tőlünk vásárolt terméket reklamálni szeretné,kérjük erről email-ben értesítse eladónkat. Egy levélben írja le a a reklamáció okát és hogy milyen módon szeretné rendezni a reklamációt. A levélhez mellékelje a számla és a garancia bizonylat másolatát.
  • A termék visszaküldése esetén,a rongálódás elkerülése érdekében a terméket csomagolja be alaposan.
  • Kérjük töltse le és töltse ki a “reklamációs nyomtatványt” itt!

Bármilyen reklamáció vagy panasz esetében,kérjük lépjen kapcsolatba velünk : 0670/ 349–5655
 

Áru visszaszállítása

Rossz rendelés, a hiba a vásárló oldalán
 

Az áru használható,
felszerelhető
, de
nem teljesíti elképzeléseimet


 

A visszaszállítás költségei a vásárlót terhelik. A visszaszállí­tásnak 2 (kettő) lehetősége van:

1. A megrendelt árut a vásárló küldi el telephelyünk címére. Figyelem: a csomagot ne küldje utánvéttel. Utánvét esetén a csomagot nem vesszük át!

2. Írásbeli (emailes) egyeztetés után, írásban megerősített rendelést követően, társaságunk megrendelheti a DPD/GLS futárját.

  • A csomagot fóliába, vagy más csomagoló papírba csomagolja be, hogy a eredeti csomagoláson ne legyen ragasztva semmi ( címke, más ragasztószalag) , – abban az esetben, ha ezt nem történik meg, az eredeti doboz beszerzési költségeit vásárlóra hárítjuk át!
  • A csomagot úgy csomagolja be, hogy útközbe ne sérüljön meg. Cégünk nem felel a keletkezet károkért a csomag visszaszállítá­sa során.
  • Töltse ki, nyomtassa ki a reklamációs / visszaküldési nyomtatványt. (itt lehet letölteni)
    Ha nincs lehetősége kinyomtatni, mentse le a nyomtatvány másolatát, és küldje el emailben, vagy olvashatóan írjon más kísérő levelet, ahol megtalálható lesz mindegyik mező (szükséges információ) a nyomtatványból
    Nyomtatvány vagy más kísérlő levél nélkül a reklamációs eljárást nem kezdjük el! 
  • Abban az esetben, ha tudatába van, hogy a visszaküldendő tárgyat sérülten küldi el, ezt tudassa velünk! Fényképezze le, és ezt küldje el e-mailben.

  • ·         Általunk rendelt visszaküldés (futárszolgálat rendelése) díja:
    4500 FT ( csomagtartó vagy max. 15 kg-ig)
    6 – 7000 FT ( vonóhorog ) esetén
    9 – 11 000 FT ( tetőboksz ) szállítása eseté

  • Visszaszállítás esetén, ezt írásban kell rendelni !!!
    E-mialbe szerepeljen:  név, pontos cím (komplett cím), ahol felveszi a csomagot a futár , telefonszám  és a felvétel lehetséges dátuma ( 13:00-ig visszaigazolás esetén), következő munkanapra tudjuk rendelni a futárt.
    Abban az esetben, ha valamelyik adat hiányos lesz, és a futár amiatt nem tudja felvenni a csomagot, a következő felvétel még egyszer számlázva lesz ! ( 2× fizetett visszaszállítás)
  • Visszaszállítás díját számlázáskor a termék árából fogjuk levonni
     

Hiba az eladó oldalán

A visszaszállítás költségei az eladót terhelik.

1. Írásbeli (emailes) egyeztetés után, írásban megerősített rendelést követően, társaságunk megrendelheti a DPD/GLS futárját.
 

  • A csomagot fóliába, vagy más csomagoló papírba csomagolja be, hogy a eredeti csomagoláson ne legyen ragasztva semmi ( címke, más ragasztószalag) , – abban az esetben, ha ezt nem történik meg, az eredeti doboz beszerzési költségeit vásárlóra hárítjuk át!
  • A csomagot úgy csomagolja be, hogy útközbe ne sérüljön meg. Cégünk nem felel a keletkezet károkért a csomag visszaszállítása során.
     
  • Töltse ki, nyomtassa ki a reklamációs / visszaküldési nyomtatványt. (itt lehet letölteni)
    Ha nincs lehetősége kinyomtatni, mentse le a nyomtatvány másolatát, és küldje el emailben, vagy olvashatóan írjon más kísérő levelet, ahol megtalálható lesz mindegyik mező (szükséges információ) a nyomtatványból
    Nyomtatvány vagy más kísérlő levél nélkül a reklamációs eljárást nem kezdjük el!
     
  • Visszaszállítás esetén, ezt írásban kell rendelni !!!
    E-mialbe szerepeljen:  név, pontos cím (komplett cím), ahol felveszi a csomagot a futár , telefonszám  és a felvétel lehetséges dátuma ( 13:00-ig visszaigazolás esetén), következő munkanapra tudjuk rendelni a futárt.
     

Figyelmeztetés !
A visszaküldendő terméket csomagolja fóliába. A gyári dobozra nem lehet semmit írni, ragasztani.  A címkét a fóliára ragassza.

 

A jelen szöveget TILOS átmásolni, közzétenni vagy bármilyen formában feldolgozni,az TAZAR GROUP HUNGARY társaség írásos jóváhagyása nélkül.