FAQ

Biztonságos az online vásárlás?
Manapság az online vásárlás nagyon elterjedt és közkedvelt módja az árubeszerzésnek. Az ügyfél ebben az esetben védettebb, mivel joga van az árut indok nélkül, 7 napon belül visszaküldeni.

Üzlethelyiséggel is rendelkeznek, vagy csupán online lehet önöktől rendelni?
Üzletünk pozsonyi székhelyű (Stará Vajnorská 37, Bratislava), raktárhelyiségünkkel együtt.

Regisztrált vásárlóként akkor is kapok 5% kedvezményt, ha személyesen vásárolok kereskedésükben?
Az 5% kedvezményt csak online rendelés esetén számítjuk fel. Ebben az esetben a „szállítás módja”-ként javasoljuk megjelölni a „személyes átvételt”. Így az elektronikus rendelés bejegyzése után a regisztrált vevőnek joga van a kedvezményhez.

Hogyan választhatom ki helyesen a számomra megfelelő járművet?
Fő oldalunkon megtalálják a termékkeresőt. Itt van lehetőség kiválasztani a modellt, típust, a gyártási  évet és kategóriát. Ez a legpontosabb és leggyorsabb keresési mód.

Az elektronikai szett része a vonóhorognak, vagy külön kell megrendelni?
Az elektronikai szett tartozéknak számít, amit külön szükséges megrendelni.  A modern fejlesztéseknek és különböző berendezéseknek köszönhetően a vevők több lehetőség közül válaszathatnak az elektronikai szetett illetően. A megfelelő elektronikai szettek megjelennek automatikusan a megnyitott vonóhorog képe mellett.

Hogyan történik a vonóhorog bejelentése?
A fejlett EU-s országokban így működik:
A vonóhorog felszerelését követően a jármű műszaki ellenőrzésekor (TÜV) felülvizsgálják a vonóhorog helyes csatlakozását.

Az önöknél való vásárláskor köteles vagyok regisztrálni is?
A regisztráció nem kötelező. Vásárlásnál a kliens két lehetőség közül választhat:
1. Vásárlás regisztráció nélkül- A vevő kosárba teszi a kívánt árut, kitölti az adatokat, mi pedig elküldjük azt.
2. Vásárlás regisztrációval- ebben az esetben online rendeléskor a vevő 5 % kedvezményre jogosult.

Regisztrálás esetén kapok valamilyen értesítést?
Regisztráció után a kliens e-mailben értesül annak sikerességéről, valamint megkapja a bejelentkezéshez szükséges nevet és jelszavat is.

Több termék rendelése esetén különálló csomagokként számolják fel azokat?
Több termék esetén is megpróbáljuk egy csomagba rendezni az adott árut. Egy csomag alatt értjük egyszeri rendelés esetén: max. 3 db tetőhordozó, vagy pl. tetőhordozó és hozzá való max. 4 db kerékpártartó, vagy pl. tetőhordozó + 1 db síléctartó.

2 vonóhorog rendelése esetén nem tudok 2 szállítást bejelölni, ez esetben 1 szállítást számolnak fel?
Sajnos nem. A vonóhorog atipikus mérete és nagy súlya miatt nem lehetséges egybecsomagolni több darabot. Minden vonóhorogért külön szállítási diíat számolunk fel, de csak egyszeri utánvéttel (ha ezt a fizetési módot választja a kliens).

Lehet önöknél kártyával fizetni? Biztonságos ez?
Cégünk használja és felkínálja a kártyás fizetés lehetőségét a Tátra bank CARD PAY szolgáltatásán keresztül. Ez az egyik legbiztonságosabb módja a fizetésnek 3-D Secure technológiával biztosítva, melyet a két legnagyobb hitelkártya társaság (VISA, MasterCard) fejlesztett ki. Az adatokat közvetlenül a bank oldalán adja meg a vevő, nem a miénken. Adataik így biztonságosan védve vannak. Még többet a 3-D Secure fizetési módról itt olvashatnak.

Akkor is felszereltethetem önöknél a vonóhorgot, ha járművem garancia alatt van?
Erre vonatkozólag az EU bizottság 461/2010 rendelete érvényes, az un. csoportmentességi kedvezmény. Leegyszerűsítve, a vásárlónak választási lehetősége van. Nem csak a márkaszerviz az egyetlen módja a vonóhorog felszerelésének. A garancia alatt álló jármű nem lehet alárendelve csupán egy márkaszerviznek. Ez azt jelenti, hogy a vonóhorog felszerelését más márkaszerviz is elvégezheti. Ez semmilyen mértékben nem befolyásolja a gépjármű garanciáját.